17.-19. augustil toimus Noorteühing Eesti 4H noorteaktiivi ja Lääneranna Noortevolikoguga koostöös projekti-laager "Üheskoos bränditeadlikumaks", millega pöörati tähelepanu meediatarbimisele, teadlikule turundamisele ja brändingule, arendati osalejate meeskonnatööd ja tehti tulevikuplaane.
Üheskoos veedeti Lõpe Klubis noortega kolm päeva, mida sisustati meeskonnamängude ja töötubadega. Noori olid koolitama tulnud Eesti Väitlusselts demagoogia ja kriitilise mõtlemise teemadel, Karoliine Aus rääkis noortele teadlikust turundamisest, meie juhendajad Karmen Pikkmets, Kätlin Merisalu ja Kadri Toomingas viisid läbi Ürituse ABC ja sisekommunikatsiooni koolitust ning töötuba Minu 4H.
Osalejad tegid rohkelt mõttetööd ja olid igati aktiivsed kuulajad. Tagasisidest tuli ka välja, et noortele väga meeldisid praktilised ja kaasavad koolitused. Nad soovisid, et sellised praktilisi ja interaktiivseid koolitusi toimuks veel tulevikuski. Samuti oldi vaimustuses töötoast Minu 4H, kus kaardistati, kus 4H praegu on ja kuhu võiksime edasi liikuda. Noored leidsid, et sellist unistamist ja kaasamõtlemist sooviksid noored teha palju rohkem ja tihedamini.
Kõige toredam laagri juures oli siiski asjaolu, kui kiiresti hakkasid osalejad omavahel suhtlema. Juba laagri viimaseks päevaks oli noortel tekkinud ka ühine grupivestlus, kus üksteisega kontakti hoida ja üheskoos uut laagrit oodata.